Meteen naar de content

Gratis verzending in Nederland en Belgi√ę

30 dagen bedenktijd!

    Veelgestelde vragen

    supportBetalen

    Bij ons kun je kiezen uit meerdere betaalwijzen 
    Weema biedt u de volgende betaalmogelijkheden in de webshop: 
    - Betalen met iDeal
    - Betalen met Bancontact
    - Betalen met Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)
    - Betalen met Klarna
    - Betalen met Sofort Banking

    Direct online betalen via je eigen bank. Dat is betalen in jouw eigen
    vertrouwde internet betaalomgeving. Makkelijk en volgens de beveiligingseisen
    van jouw bank. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO
    Bank, Rabobank, SNS Bank, Friesland Bank, ING, ASN Bank, Triodos Bank en Van
    Lanschot Bank.

    Je kunt jouw bestelling
    in de webshop betalen met de volgende Nederlandse creditcards: VISA, American
    Express en MasterCard. Wanneer je voor deze betaalmethode kiest, vul je het
    creditcardnummer, de exacte naam op de kaart, de vervaldatum en de 3-cijferige
    CVC code (laatste drie cijfers op de achterzijde van uw kaart) in op de
    betaalpagina.

    Om jouw gegevens te
    beschermen, worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn
    zodoende beveiligd tegen toegang van derden. Op het moment van de bestelling
    wordt jouw creditcard betaling geautoriseerd. Het kan voorkomen dat er
    contact met de kaarthouder wordt opgenomen om fraude te voorkomen.

    Het bedrag wordt pas
    afgeschreven nadat de bestelling is afgeleverd. Als het niet mogelijk is om de
    gehele bestelling te leveren, dan wordt alleen het bedrag afgeschreven voor het
    deel van de bestelling dat daadwerkelijk is geleverd.

    Weema biedt de
    mogelijkheid om met Klarna te betalen. Klarna voert het volledig achteraf
    betalen proces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van
    Klarna per e-mail ontvangt om het gekochte product te betalen. 

    Je kunt bij Weema
    via Klarna¬†betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van ‚ā¨
    300,-. Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen met acceptgiro voert
    Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een
    strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement.
    Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd
    worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere
    betaalmethode.

    Bij vragen kun je altijd contact met Klarna opnemen. Voor meer
    informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van
    de Klarna website.

    Let op: ook met de
    betaalmethode Klarna hoor je twee e-mails van ons te ontvangen.

    In de eerste e-mail
    ontvang je een bevestiging van jouw bestelling en in de tweede mail een
    bevestiging dat jouw betaling is goedgekeurd door Klarna. Heb je deze tweede
    mail niet ontvangen? Dan is jouw bestelling waarschijnlijk niet goed
    doorgekomen en wordt deze daarom ook niet in behandeling genomen.

    Weema biedt de mogelijkheid om met Sofort Banking te betalen.
    Sofort Banking is eigenlijk een online overboeking waarbij je gebruik maakt van
    jouw internetbankieren gegevens.
    In de beveiligde betaalpagina van Sofort GmbH log je in met jouw vertrouwde
    inloggegevens voor internetbankieren. Selecteer vervolgens de bankrekening
    waarmee je wilt betalen. Daarna vul je de bevestigingscode in en klik je op
    volgende. Je ziet nu een bevestiging van jouw bestelling in onze webshop.

    supportVeilig betalen

    Winkelen bij Weema is heel veilig. Om jouw gegevens te beschermen,
    worden deze volledig gecodeerd verstuurd via SSL-servers en zijn zodoende
    beveiligd tegen toegang van derden. Dat betekent dat jouw persoonlijke
    informatie wordt versleuteld en niet bekeken kan worden door anderen. 
    We voldoen aan alle regels van de privacywetgeving en alle andere wettelijke
    voorschriften.
    En wij geven uw persoonlijke informatie nooit aan derden zonder jouw
    toestemming.

    supportBestellen

    Iedere afgeronde bestelopdracht wordt per e-mail bevestigd met een
    orderbevestiging.

    Mocht het niet mogelijk zijn om tot betalen over te gaan, terwijl je
    reeds het product in jouw winkelmand hebt geplaatst en een account hebt
    aangemaakt, dan raden wij je aan om je browsergeschiedenis te wissen (zie
    rechtsbovenin internet browser, geschiedenis, geschiedenis wissen). Hierna kun
    je het product opnieuw in jouw winkelwagen plaatsen en overgaan tot betaling.

    Dit is enkel mogelijk door vóór 17.00 op dezelfde dag van bestelling te
    mailen naar info@weema.nl met de vermelding van je naam, bestelnummer en
    besteldatum. Het kan zijn dat je order al in verwerking is genomen, in dat
    geval kan je de bestelling enkel nog annuleren door het pakket retour te
    sturen.

    supportService & Garantie

    Indien het product een
    gebrek vertoont dat niet zichtbaar was op het moment van aankoop, dan moet u
    dit binnen een redelijke termijn na ontdekking van het gebrek mededelen aan ons
    mededelen. Indien, naar het oordeel van Weema, het product inderdaad gebreken
    vertoont (die niet te wijten zijn aan normale slijtage, verkeerd gebruik en/of
    het niet verrichten van onderhoud), dan zal Weema het product herstellen
    of vervangen binnen een door Weema aan te geven redelijke termijn. Tijdens deze
    reparatie heb je geen recht op een vervangend product, dan wel enige vorm van
    vergoeding. Indien, naar het oordeel van Weema, herstel niet mogelijk is, dan
    wel dit niet van Weema verwacht kan worden gezien de kosten van dit
    herstel, zal Weema een vergelijkend vervangend product aanbieden. Is dit
    niet mogelijk, dan zullen wij het aankoopbedrag teruggeven.

    Als zich niet gehouden
    wordt aan de door Weema gegeven instructies, of als je het product op een
    verkeerde manier hebt gebruikt dan wel geen onderhoud aan het product heeft
    verricht, dan heb je geen recht op enige vorm van herstel, vervanging of
    vergoeding. Ook vervalt de mogelijkheid zich op enige vorm van garantie te
    beroepen indien het product is bewerkt. 

    Schade aan de volgende horlogeonderdelen: het glas, de band, de kroon/stift en
    de batterij vallen buiten de fabrieksgarantie. De fabrieksgarantie doet echter
    niets af aan de wettelijke garantie waar de consument recht op heeft.
    Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de
    consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    live_help

    Zit jouw vraag er niet tussen?

    Mocht jouw vraag er niet tussen zitten en je hebt toch nog een vraag voor ons, dan kunt u mailen naar info@weema.nl. Wij nemen uw vraag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen in behandeling.

    Gratis verzending

    Altijd gratis verzending in Nederland en Belgi√ę

    Niet tevreden? Geld terug

    Je kunt jouw pakket altijd binnen 30 dagen retour zenden

    24/7 klantenservice

    Onze klantenservice staat 24/7 klaar voor al jouw vragen

    100% veilige betaalmethodes

    Bij weema.nl betaal je veilig en snel via onze 100% veilige betaalmethodes